Renmans
- Animatie
- Digital marketing
- Food photography
- Food styling
- Social advertising
- Strategie
- Video
Een campagne die smaakt
Belgen zijn verzot op barbecue. Lente en zomer zijn hoogdagen voor de Renmans-groep, en dan zitten ook wij op hete kolen. Dé smaakmaker van het jaar? Een digitale zomercampagne met een aanbod op maat van drie landen: België, Frankrijk en Luxemburg. Omdat smaken nu eenmaal verschillen, en onze aanpak dus ook.
Grillen & chillen
De ‘Breng je zomer op smaak’- campagne doet wat hij doen moet: de klanten laten watertanden. Het recept? Een evenwichtige mix van filmpjes – doorspekt met de nodige humor – leuke barbecuetips en tal van animaties die de smaakpapillen van de consument prikkelen. Hapklare en dagverse content, die inspireert en overtuigt.
Wist je dat …
wist-je-datjes nog altijd heel goed werken? Het is een uitstekende manier om via een omweg het product te promoten. Mensen lezen dat nu eenmaal graag: je geeft op een luchtige manier wat extra info en expertise rond je aanbod. Leuke en licht verteerbare content, niets meer en niets minder.
Op maat versneden
Facebook, website, nieuwsbrief of Instagram: elk medium heeft zijn eigen digitale bakwijze. Onze producties zijn afgestemd om voor elk kanaal efficiënt en snel de juiste afgeleide te maken. Nu eens met de nadruk op het product, dan weer met een knipoog via tips & tricks. Maar met één constante: je krijgt er goesting van.
Beeldige content
Sterke beelden overtuigen, zeker in foodmarketing.
We kozen voor een zomerse fotografische stijl. Een beetje overbelicht voor een zonovergoten sfeer en gemarineerd in gezelligheid. Beelden die de zintuigen prikkelen: je kan de brochettes bijna ruiken. Ook dat is een kwestie van sterk teamwerk. Daarom werken we samen met de top van foodstylisten en -fotografen in de eigen studio.
volgende case
Bouwen aan morgen
vorige case
When food becomes poetry
Op zoek naar een
kruidige campagne
voor uw merk?
Neem contact met ons op en
we helpen jou graag verder.