Skilpod

  • Merkstrategie
  • Digitale strategie
  • Branding
  • User experience design

Bouwen aan morgen

Skilpod is een jong groeibedrijf dat hoge ogen gooit met zijn Skilpods, of modulaire woonunits met hout als grondstof. De ambitie van Filip Timmermans & co is dan ook niet min: internationaal doorbreken met een uniek concept, fraai design en duurzame ontwikkeling. Wat er nog ontbrak? Een communicatiepartner die uit het juiste hout gesneden is.

Een stevige fundering

Een brandingstrategie schrijf je niet op automatische piloot. Alles begint met beleven, meeleven en inleven. Via een aantal workshops doken we diep in het dna van Skilpod. Hoe zit het concept in elkaar? Wat is de visie? Wat zijn de uitdagingen, welke de kansen? Communicatie zonder voeling met het merk, is als een huis gebouwd op drijfzand.

Visueel en tekstueel

De nieuwe branding en website ogen zoals een Skilpod zelf: fris, met strakke lijnen, grote vlakken en een zorgvuldige materiaalkeuze. Met vorm en inhoud perfect in balans. En met de groene gedachte als rode draad, natuurlijk. De boodschap? Skilpod staat er, en is klaar voor de toekomst.

De prijs voor ondernemen

Skilpod werd geselecteerd voor de JCI award van ‘Jonge Ondernemer van het Jaar’ in 2019. Nu alleen nog een sterk dossier in elkaar boksen… Een kolfje naar de hand van NVandersom. Geen droge stoet van facts & figures, wél een heus magazine met hoog rock ’n rollgehalte. En de award? Die staat er toch maar mooi te blinken. Samen met u succesvol zijn: daar gaan we voor.

Zoekt u ook
een rots in
de branding?

Neem contact met ons op en
we helpen jou graag verder.