Avignonesi

  • Strategie
  • Brand promise
  • Presentatie

Met een Toscaanse twist

Tegenover de heerlijke complexiteit van deze tien jaar lang gerijpte biodynamische Montepulciano, stellen we een eerlijke visuele eenvoud. Ook hier ondersteunden wij marketeer Herman Toch in de uitbouw van het nieuwe Avignonesi merk. Van de druiven, de wijn, het wijnhuis en het terroir tot de motivatie van Virginie Saverys als nieuwe eigenaar van het wijndomein: sommige verhalen vertellen zichzelf.

Heerlijk eerlijk

Authenticiteit en respect voor roots en tradities worden een steeds belangrijker USP. Met wijn gaat dat uiteraard al wat makkelijker dan met pakweg een paraplubak. Maar het principe blijft hetzelfde: rond een echt verhaal bouw je makkelijker beleving en waarde dan rond een pure productpush. Daarom gaan wij altijd op zoek naar dat ene, wat u uniek maakt. Want dat heeft u.

Van uw merk een
Grand Cru maken?

Neem contact met ons op en
we helpen jou graag verder.