Les Facteurs
- Branding
- Strategie
I want to ride
my bicycle
De online store Les Facteurs richt zich naar de ‘urban cycling commuter’, met trendy koopwaar voor het steeds aanzwellende peloton van funky fietsers. Daarbij hoort een dito stijl en positionering, met internationale look & feel. NVandersom zette een tandje bij.

Crafty artwork
We werkten een huisstijlgids uit die het ‘urban’ karakter van Les Facteurs weerspiegelt. Met het nieuwe logo, een gedurfde beeldtaal en funky primaire en ondersteunende kleuren, creëren we de juiste uitstraling.



Online doorschakelen
De social advertenties werden in dezelfde visuele stijl gelanceerd, waarmee de herkenbaarheid een hoge vlucht nam. Na de lancering kon de klant makkelijk zelf aan de slag met zijn nieuwe identiteit, in lijn met en trouw aan de filosofie.
volgende case
Brouwerij Anders | Leven in de brouwerij
vorige case
Met een Toscaanse twist
Zit uw huisstijl mee
in de kopgroep?
Neem contact met ons op en
we helpen jou graag verder.