Renmans

  • Strategie
  • Content marketing
  • Animatie
  • Food photography
  • Food styling
  • Food copy
  • Social

Specialiteit
van de week

Als digitale communicatiepartner van de Renmans-groep schotelen we de klanten wekelijks een suggestie voor, gekruid met bereidingstips: de Specialiteit van de Week. Ook met speciale acties, thema’s en promoties, zetten we het merk verder op de (menu)kaart. Kortom, we maken online content die smaakt naar meer.

Een arsenaal van kanalen

Via social media, digitale nieuwsbrieven en eigen online platforms houden we contact met de klanten van Renmans. Bestaande, maar vooral ook nieuwe. Door al die kanalen optimaal op elkaar af te stemmen, zetten we de producten, weetjes en waarden van het familiebedrijf in de kijker. En het levert interessante data op, zodat we onze doelgroep steeds beter kunnen bereiken en bedienen.

Raad van de chef

Vlees kopen is één ding, het lekker klaarmaken nog iets anders. En daar hoef je helemaal geen keukenprins voor te zijn. Een snelle doordeweekse hap of uitgebreid kerstdiner? Met onze sappige suggesties en toffe tips maken we het leven van de Renmans-klant een stukje makkelijker.

Lekker uitdagend

Food advertising, het is een vak apart. Maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt… NVandersom neemt de volledige productie op zich, alles in eigen studio georganiseerd en uitgevoerd. Food copy, food fotografie, food styling en art direction: ondertussen weten we heel goed wat de klant lust, en waarvoor hij zijn neus ophaalt.

Een formule die werkt

De ‘Specialiteit van de Week’ is uitgegroeid tot een klassieker, waar de Renmans klanten wekelijks naar uitkijken. Over elk stukje vlees valt immers een leuk verhaal te vertellen. Dat doen we dan ook, tot zelfs in Luxemburg en Frankrijk, met aandacht voor de culinaire eigenheid en culturele verschillen.

Meer smaak
geven aan uw
communicatie?

Neem contact met ons op en
we helpen jou graag verder.