LINC
- Branding
- Campagne
- Strategie
Allemaal digitaal?
Allemaal goed en wel, maar dan moeten we zorgen dat iedereen mee kan. Tijdens de Digitale Week werken opleidingscentra, bibliotheken, kenniscentra rond digitalisering in onze maatschappij. Als storytellers zijn wij uiteraard niet vies van een goed digitaal verhaal. Zoals we hier deden, in opdracht van Cultuurconnect, Mediawijs en Linc.
Digitale wegwijzer
NVandersom ontwikkelde een nieuwe huisstijl en campagnes voor de Digitale Week. Een eenvoudig en herkenbaar logo, ondersteund door een grid of een ‘maze’. Voor iedereen die wel eens verloren loopt in de digitale doolhof klinkt de boodschap glashelder: we gaan zorgen dat je de weg vindt.
Digitale dromen
In de campagne ‘Digitale week… maak je droom’ werd jong en oud gestimuleerd om met digitale tools aan de slag te gaan. Verrassende key visuals ondersteunden het concept. We mikken daarmee op nieuwe vormen van sociale inclusie, creativiteit, kunst en cultuur met digitale technologie.
volgende case
Heusden-Zolder | Een aap in de hefboom
vorige case
Bij ondernemers op de schoot
Een digitale
campagne
met resultaat?
Neem contact met ons op en
we helpen jou graag verder.