Key visual van de Digitale Week

LINC

 
  • Branding
  • Campagne
  • Strategie

Allemaal digitaal?

Allemaal goed en wel, maar dan moeten we zorgen dat iedereen mee kan. Tijdens de Digitale Week werken opleidingscentra, bibliotheken, kenniscentra rond digitalisering in onze maatschappij. Als storytellers zijn wij uiteraard niet vies van een goed digitaal verhaal. Zoals we hier deden, in opdracht van Cultuurconnect, Mediawijs en Linc.

Het logo van Digitale Week
Afbeelding van het gebruikte patroon in de huisstijl van de Digitale Week

Digitale wegwijzer

NVandersom ontwikkelde een nieuwe huisstijl en campagnes voor de Digitale Week. Een eenvoudig en herkenbaar logo, ondersteund door een grid of een ‘maze’. Voor iedereen die wel eens verloren loopt in de digitale doolhof klinkt de boodschap glashelder: we gaan zorgen dat je de weg vindt.

Mockup van de cover van het huisstijlhandboek voor de Digitale Week
Mockup van verschillende pagina's uit het huisstijlhandboek voor de Digitale Week
Afbeelding van pantoffels als merchandise voor de Digitale Week
Mockup van een story up Instagram voor de Digitale Week
Afbeelding van een mok met het logo van Digitale Week

Digitale dromen

In de campagne ‘Digitale week… maak je droom’ werd jong en oud gestimuleerd om met digitale tools aan de slag te gaan. Verrassende key visuals ondersteunden het concept. We mikken daarmee op nieuwe vormen van sociale inclusie, creativiteit, kunst en cultuur met digitale technologie.

Mockup van twee campagneposters voor de Digitale Week

Een digitale
campagne
met resultaat?

Neem contact met ons op en
we helpen jou graag verder.