Renmans

  • Rekruteringscampagne
  • Employer branding
  • User experience design
  • Video
  • Fotografie
  • Social advertising

Werken bij Renmans?
Let’s meat!

Jongeren lopen niet meer storm voor het beroep van beenhouwer. Toch is het job met inhoud, vakmanschap en toekomst. Aan ons om jongeren weer warm te maken voor een opleiding bij Renmans via een nieuwe rekruteringscampagne. Mission impossible, zegt u? We zouden NVandersom niet heten, als we niet een béétje tegendraads waren.

Scoren met authenticiteit

Heel soms kan je met een persoonlijk verhaal nét de juiste snaar raken. Maak kennis met Stijn, adjunct-chef beenhouwer bij Renmans en ons real-life model voor de campagne. Een levensverhaal van generaties samengebald in een video van één minuut. Geen holle marketingpraat, gewoon een uit het leven gegrepen situatie. Herkenbaar, en dus identificeerbaar voor jongeren.

De wereld in

Door het verhaal van Stijn te promoten via Facebook, bereikten we in een mum van tijd een heel pak jongeren. Het Google Display Network werd ingeschakeld om ook de doelgroep van werkzoekenden op te poken. De passie van Stijn voor het vak werkte aanstekelijk, en de vonk sloeg over.

Een ge(s)laagde missie

Op de jobsite werkenbijrenmans.be schreven niet minder dan 300 jongeren zich in voor een opleiding tot beenhouwer. Tot grote tevredenheid van onszelf en natuurlijk onze klant. Bovendien was het ook een mooie kans om de waarden en fierheid van de medewerkers nog eens in de kijker te zetten. En Stijn? Die werd prompt de nieuwe held van de Renmans-familie.

Een campagne
die werk maakt
van talent?

Neem contact met ons op
en we helpen jou graag verder.