
Elho
- Branding
- Merkpositionering
- Merkstrategie
- Presentatie
Een nieuwe groeirichting
Duurzame en trendy bloempotten? Daar planten wij graag onze ideeën in! Om te zorgen dat het verhaal van het Nederlandse Elho blijft groeien en bloeien, moest de focus van een product- naar een marktgedreven aanpak. Samen met marketeer Herman Toch tekenden we de krijtlijnen uit voor Elho 3.0: Give room to nature, of haal de natuur in huis.

Inside out
Elho 3.0 staat voor een positieve kijk op een snel evoluerende wereld. Want één ding verandert nooit: groen in huis werkt opwekkend en rustgevend. Eerst en vooral moeten de eigen medewerkers stevig geworteld zitten in die visie, want van al uw troeven zijn zij de grootste. We trokken hen mee in het verhaal via een levendige prestentatie.


volgende case
Bar D’Office | Professionele kruisbestuiving
vorige case
Inspireert van H tot Z
Communicatie die
vruchten afwerpt?
Neem contact met ons op en
we helpen jou graag verder.