
DOMO
- Content advertising
- Content creatie
- Content marketing
- Fotografie
- Search engine advertising
- Strategie
Een magazine dat staat als een huis
Reclame? Wij zeggen liever: straffe content. Die boeit en inspireert. Voor DOMO Vastgoed, een sterke lokale immospeler, ontwikkelen we het halfjaarlijks magazine ‘Akkoord’. Géén folder vol huisadvertenties, wel gevarieerd leesvoer met advies, tips, trends en actuele info. Warm van vormgeving en met de nadruk op de persoonlijke touch, zoals de service van DOMO zelf.

Wonen is leven
Een woning kopen of verkopen is niet hetzelfde als een nieuwe broek aanschaffen. Mensen willen nuttige tips, echte verhalen, relevante content. De rubrieken in Akkoord worden dan ook zorgvuldig gekozen. En ja, ook ‘Binnenkijken bij de BV’ is nog steeds een dankbaar en geliefd topic.



Print en digitaal
Een magazine drukken en gratis verspreiden op 50.000 exemplaren. Is dat in digitale tijden nog verantwoord? Wél als je de rubrieken perfect kan vertalen naar de online kanalen. Een schoolvoorbeeld van een win-win, of hoe print en digitaal mekaar kunnen versterken.





Belangrijke leads
Via het magazine bereiken we een breed publiek, via online de gewenste specifieke doelgroep. In beide gevallen levert het nieuwe leads op, en uiteindelijk een impact op de verkoop. Dat valt immers heel makkelijk te meten met één vraag: hoe bent u bij ons terecht gekomen?
volgende case
Circle Speed
Uw communicatie
perfect afgestemd
op uw doelgroep?
Neem contact met ons op en
we helpen jou graag verder.